Uber achiziționează sute de mașini electrice de la Tesla: unde le găsești, cine se bucură de ele
Uber a anunțat că cumpără 100 de vehicule electrice Tesla Model Y pentru a le implementa în Tokyo, ca parte a unui nou program.
În 2020, Hertz a anunțat un efort important de a-și electrifica flota de mașini de închiriat, condus de o achiziție masivă de 100.000 de vehicule Tesla Model 3 care urmează să fie livrate în anul următor.
La scurt timp după, Hertz a anunțat că, pe lângă adăugarea vehiculelor Tesla la flota sa de închiriere, compania a încheiat și o înțelegere cu Uber pentru a oferi șoferilor săi acces la vehiculele Tesla. Cincizeci de mii de vehicule Tesla vor fi oferite spre închiriere șoferilor Uber, iar compania are o opțiune pentru mai multe dacă programul are succes.
De atunci, Uber a folosit din ce în ce mai mult vehiculele Tesla pentru a-și electrifica serviciul de transport – în primul rând în America de Nord și Europa.
Acum, Uber caută să-și extindă oferta de vehicule electrice în Japonia cu Tesla.
Uber a anunțat că lucrează cu Tesla Japan și Hinomaru Kotsu, un serviciu local de taxi, pentru a pune la dispoziție 100 de vehicule Tesla Model Y prin serviciul său „Uber Premium”.
O mișcare interesantă
Primele 30 de modele Y sunt de așteptat să sosească în noiembrie și vor avea sediul la birourile lui Hinomaru Kotsu. Toate cele 100 dintre ele sunt de așteptat să fie desfășurate până la sfârșitul anului 2024.
„Sunt foarte încântat să pot colabora cu Hinomaru Kotsu și Tesla Japan pentru a promova vehicule cu emisii zero. Uber Premium este un serviciu care vă permite să apelați ușor și rezonabil un vehicul de lux folosind aplicația Uber în zona de implementare. Ne așteptăm ca cererea pentru Uber Premium să crească în continuare odată cu introducerea Tesla Model Y, care este popular ca vehicul de lux, ca vehicul dedicat”, a comentat Shiro Yamanaka, director executiv al Uber în Japonia.
„De asemenea, ne concentrăm pe afacerile cu taxiuri și închirieri, în principal în America de Nord, și suntem foarte încântați să putem realiza o inițiativă de 100 de unități și în Japonia. Credem că și proprietarii de afaceri vor beneficia foarte mult de pe urma acestui lucru și vom continua ca toată lumea să experimenteze atractivitatea Tesla și să-l extindă pe scară largă în toată Japonia, indiferent dacă este o corporație sau o persoană fizică”, a adăugat Ryokusai Inoue, country manager pentru Tesla din Japonia.
Tesla a avut probleme cu pătrunderea pe piața auto japoneză, care favorizează în mod notoriu mărcile autohtone și a favorizat pilele de combustibil cu hidrogen în detrimentul vehiculelor electrice cu baterie.
Utilizarea vehiculelor Tesla în serviciile locale de transport ar putea ajuta la familiarizarea oamenilor cu vehiculele.